wtorek, 25 października 2016

Tablica motywacyjna

Na specjalne zamówienie powstała tablica motywacyjna dla malucha.
Moja kochana Ania jak zawsze coś dla mnie wymyśli, żebym tylko się nie nudziła. Otóż spytała się czy zrobię jej tablicę kar i nagród dla jej córki. Bez namysłu się zgodziłam. I po wielu próbach, rozmyślaniach, dyskusjach z mężem tak oto powstała tablica.
Wszystkie elementy są drewniane na magnesy. Ręcznie namalowane tylko buźki. Jak już miałam wycięte kwadraty zorientowałam się, że lepiej by wyglądały kółka jako buźki ale już sprawa się "rypneła" i miałam kwadraty.  
Czysta tablica po zdjęciu wszystkich kwadratów i prostokątów wygląda tak:
Jest dosyć mocno kolorowa.
Mam nadzieję, że Nadji się spodoba, i że na jej tablicy będą widniały tylko same uśmiechnięte buźki.

Pozdrawiam serdecznie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz