poniedziałek, 24 października 2016

Pudełko na biżuterie

Po szalonym sezonie ślubnym zrobiłam coś dla siebie.
Bardzo spodobał mi się wzór tych polnych kwiatków. Z tego co zaobserwowałam Wam również się spodobał i przypadł do gustu ponieważ skrzynek na wino z tym wzorem robiłam bardzo dużo.
Postanowiłam ten wzór wykorzystać w pudełku na biżuterie, którą zrobiłam dla siebie i nikomu jej nie oddam :-)
Wiem, że jest trochę "biedna" w dekorację, środek jest pusty, brakuje czegoś na wieczku od środka i mogłoby być coś jeszcze na zewnątrz przyklejony jakiś dekor, ale ja nie jestem wymagająca i jak dla mnie wystarczy taka jaka jest :-)
Choć jeżeli miałabym ją robić na zamówienie dla jakiejś Damy, która nie ma w czym trzymać swojej biżuterii jak najbardziej bym ją wzbogaciła :-)


Pozdrawiam cieplutko! :-) 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz